معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه در رسانه‌های مذهبی چهره‌های ضدانقلابی بیشتر شناخته می‌شوند، گفت: در حالی‌که افراد پایبند به نظام چهره‌ای شناخته شده نیستند و کسی آنها را نمی‌شناسد، باید دلیل این امر را بررسی کرد.

به گزارش بسیج رسانه خراسان رضوی، وحید جلیلی، معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد، شب گذشته، نهم مردادماه در اختتامیه همایش کشوری مدیران بسیج رسانه، با اشاره به اینکه چرا در فضای رسانه‌ای کشور با وجود امکانات و نیروهای فراوان، آنچنان که شایسته است نتیجه نمی‌گیریم، اظهار کرد: استراتژی رسانه‌ای تا زمانی که محوریت آن مبتنی بر تهدید باشد، نتیجه بخش نخواهد بود. 

وی ادامه داد: اگر تعدادی از حزب‌اللهی‌ها، سایت‎ها و رسانه‌های حزب‌اللهی را چک کنند بعد از مدتی با ده‌ها عنصر غیردینی و انقلابی آشنا می‌شوند، متاسفانه در این رسانه‎ها کمتر اخبار مربوط به دین و مذهب منتشر می‌شود.

جلیلی با بیان اینکه در رسانه‌های مذهبی چهره‌های ضدانقلابی بیشتر شناخته می‌شوند، گفت: در حالی‌که افراد پایبند به نظام چهره‌ای شناخته شده نیستند و کسی آنها را نمی‌شناسد، باید دلیل این امر را بررسی کرد.


معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد با بیان اینکه باید نسبت به تولید آثار خوب حساسیت ایجاد شود، عنوان کرد: به طور مثال در حوزه بسیج، فرهنگ و هنر، زمانی که عناصری در حال تلاش برای این نظام و انقلاب هستند باید از تولید خوب آنها حمایت شود.

وی در ادامه با بیان اینکه دو نوع غرب‌زدگی داریم، اظهار کرد: یک نوع غرب‌زدگی این‌گونه است که از غرب تعریف و تمجید می‌شود، نوع دیگر غرب‌زدگی علیه آن‌ها سخن گفتن و عمل کردن است، در هر دو موارد اولویت غرب بوده و این افراد توجهی به داشته‌های جامعه خود ندارند. 

معاون فرهنگی اجتماعی شهرداری مشهد تاکید کرد: ما عناصر فعال و کیفی بسیار خوبی در حوزه فرهنگ، هنر، شهدا و ... داریم که باید آن‌ها را دریابیم و به رخ دیگران بکشیم.